Ultraljud.

Om ca 1 ½ timme så har vi tid för ultraljud.
Jag är så sjukt nervös. Har sovit skitdåligt.
Och direkt efter ultraljudet ska jag till min nya praktikplats.
Det har jag ju verkligen ingen lust med. Usch.
Och M är ledig idag. Och det är ju typiskt, när inte jag är det.
Nej, jag känner verkligen hur min kropp protesterar mot att
behöva göra tunga lyft och jobbiga arbetsställningar.
Men jag har ju inte så mycket val. Vi får se hur det går. Vill
inte min kropp så går det ju inte. Då får vi lösa det då.
Jag kanske kan slippa tunga lyft och jobbiga arbetsställningar.
Om jag har tur.

Nåja.
Jag kan inte fatta att vi faktiskt ska få se vår lilla älskling idag!

Nej, nu måste jag äta upp min frulle och sen göra mig iordning.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Emelie

Kuli att ni får se lilla B idag! Lovar att hon/han/den (:D) är sötast i världen!



Haha, ja har blivit dåligt med uppdateringar just nu. Har varit sjuk och så. Men jag skall försöka bättra mig. Dock är det dåligt med projekt för tillfället = dåligt med pengar för tillfället. haha. Men snart så!

2009-03-31 @ 07:58:46
URL: http://nature.blogg.se/
Sagt av: Joss

Jag läste av "misstag" kommentaren hanna skrev och vad du skrev tillbaka i bilddagboken, och om det STÖR dig så säg det till mig istället?



förlåt att man brydde sig liksom. :(

2009-04-03 @ 00:50:04

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0