Åska då!

Åh, jag vill att det ska åska! Det är så mysigt.

Och så att alla vet, så var det inte min mage på bilden
i förra inlägget. Men det är en riktig bild.

Jahapp. Idag då.
Har bara varit en seg dag. Jag är typ helt slut. Känns
som att klockan är typ 23.00... Fast jag har inte gjort
nåt idag. Ingenting. Typ åkt och handlat. Men sen, inget
mer.

På Svt2 kl 20.3, ikväll, börjar en serie som jag ska se!
Barnmorskorna - Norge. Den ska tydligen vara jättebra.
Så det ser jag fram emot. Fram tills dess hade jag tänkt
kolla MH, och äta banan. Ska blanda apelsinsaft också.
För jag försöker dra ner på colan faktiskt.

Nej. Inget av värde idag heller.

Kan ju bara nämna att jag är så less på folk som tror att
dom är så jävla märkvärdiga. Det är ingen som bryr sig.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0