Back to the reality.

Jo, så är det.

Jag har bestämt mig för att gå ut med första bokstäverna
i namnen vi tänkt till Lilla B. Så att ingen ska kunna säga
att vi inte alls tänkt ta dom namnen, (om någon skulle "sno"
dom).
Första bokstaven i tjejnamnet är C.
Och första bokstaven i killnamnet är också C.

Fast dessa namn är inte "klubbade" om man säger så.
Men det är dom vi pratar mest om.

Nu till nåt helt annat.
Jag är så less. Less på allt drama som är hela tiden.
Är det inte det ena så är det fan i mig det andra.
Och just nu stör jag mig på massor. Jag gillar inte
när folk låtsass om som ingenting. ÅH!
Känner mig trött och slut.

Annars mår jag prima.

Idag ska vi åka och köpa nya skor till mig, för jag får knappt
på mig mina vanliga skor längre. Svullen och så. Det är
smällar man får ta (;

(Och jag stör mig på när folk bara söker uppmärksamhet hea tiden!)

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0