Date.

Härligt väder! <3

Jaja.
Igår så drog vi en sanbbis till Tuna Park för att
jag behövde nya skor. Sprang in på Din sko, för
jag visste redan vilka jag ville ha. Provade skon
i strl 37, och den satt som en smäck! Sprang fram
till kassan och hon hämtade kartongen med skorna
i. Fick alltså helt oprovade skor. "Vill du prova?" frågade
hon, men eftersom att jag hade lite bråttom sa jag, "nej,
det går bra ändå".
När jag kom hem ville jag ju prova skorna.
FÖR SMÅ! Kändes som jag försökte klämma in fötterna
i ett par skor i storlek 35-36! Fan va sur jag blev!
Så idag måste vi tillbaka till Tuna park för att byta dom.
Och den här gången ska jag prova skorna ur kartongen!

På kvällen så gick jag och M ner på stan. Vi åt middag på
kina <3 Så himla mysigt!
Sen gick vi vidare till Centro, för att bara mysa. Det var lite
kyligt, men mysigt <3
Pratade massor. Sånt behövs verkligen ibland.
Sen föreslog M att vi skulle gå en sväng till Raw, för han ville
visa upp mig och magen. Men då kom vi på att jag hade ju
glömt plånboken hemma, med leg och allt. Så det blev inget.
Synd tycker jag, för det hade varit roligt att se lite folk.
Men vi gick hem och gosades istället.
Bästa dagen och kvällen på länge! <3




Idag då.
Jaa, M är ute och går, så jag har städat och diskat. Klarar inte av när
det är stökigt och skitigt runt omkring mig nu! Så nu är det fint igen.
Måste bara dammsuga, sen är jag nöjd. Men dammsuga kan jag inte
göra utan att gråta av smärta, så det får M göra när han kommer hem.

Sen kanske vi ska på picknick. Men först ska vi, som sagt, till Tuna park
så jag kan byta skorna, så jag har några skor som är hyfsat sköna till
mina klumpar till fötter nu. (Svullna som tusan!)

Jag bjuder på denna magbilden från igår också!

V. 25 (24+4).



Den växer så det knakar! <3
Och bebis sparkar på <3

Jaja.
Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Belinda

Åh vilken fin mage du har :) ..

2009-05-17 @ 20:58:57
Sagt av: bili

Tack så mycket! :D

2009-05-17 @ 21:09:43
URL: http://bilix.blogg.se/
Sagt av: KnY

Ojoj ^^ Tjockis ^^

2009-05-23 @ 10:27:32
URL: http://kny.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0