Oärligt?

Jag glömde ju berätta om klänningen jag köpte från
nån på tradera som kom idag!
För att jag ska kunna få plats med magen i klänningar
i sommar, så måste jag köpa storlek 44 minst, om det
inte är mammakläder. Då är det ju nånstans mellan 38
till 42.
Hur som helst så står det i auktionen att klänningen ska
vara i storlek 44/46, alltså inte mammaklänning. Men när
jag skulle prova den så kollade jag vad det var för storlek,
och då visade det sig att det var storlek 40/42! Inte en chans
att kag kommer få plats i den om ca 2 veckor. Den satt ju lite
trångt redan nu!
Jag mailade iaf säljaren och skrev att jag inte var nöjd, eftersom
att storleken inte stämde med det hon skrivit i auktionen. För
jag hade ju aldrig köpt klänningen om det stod att det var storlek
40/42. Jag hoppas hon svarar och går med på att betala tillbaka
mina pengar, och så skickar jag då tillbaka klänningen.
Svarar hon inte så anmäler jag henne till tradera, ger dåligt
omdömme, och om det behövs så går jag vidare med det.

Frågan är ju bara om det är ett "slarvfel" från hennes sida, och
att hon är tillmötesgående.
Men jag menar, klänningen är helt ny med lappar, och att missta
storleken så mycket... jaa, det tycker jag iaf känns som ett väldigt
stort slarvfel. Klänningen låg under storlek 42/44-kategorin. 
Jaja. 
Här är en länk till den avslutade auktionen, så ni också kan se
att det står att det ska vara storlek 44/46. Klänningen. 

Jaja. Nu blir det mer MH.
Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0