Vecka 24! Woho!

Quick update!
Ska på barnmorskebesök idag. Ser fram emot det.
Fast ändå inte. Jag vill verkligen inte väga mig.
För det är sån vikthysteri mot gravida nu.
"Du ska bara gå upp så och så mycket för att det ska
vara hälsosamt". Men jag har gått upp mer än så och så mycket.
I alla fall om man räknar från inskrivningsvikten, vilket var -5 kg från
min normalvikt, eftersom jag spydde så mycket. Jaja. Vi får väl se.

Bebis och jag brukar leka med varandra. Haha.
Låter sjukt, men det är sant!
Jag trycker på magen och då får jag sparkar tillbaka.
Tänkte att jag ska försöka filma det och lägga ut här nån dag,
så ni får se!

Idag då... jaa, först ska jag ner på stan med U-miester.
Och sen ska jag på BM-besöket. Trist att M inte kan följa med
den här gången heller... Men det är inte mycket att göra åt.

Nej, nu ska jag forstsätta fixa mig. Men what to wear?!
Pissväder ute ju. Och jag har inga kläder som jag kommer i
för sådant här väder. Får fixa det.
Aja.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: malin helg

Jag gillar din blogg Bili =)

2009-05-05 @ 20:55:51
URL: http://malinhelg.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0