3-månadersvaccination.

Idag blev det äntligen av! Och Cleo var så himla duktig!
Hon skrek till en liten stund efter sprutorna, men sen var
det bra, och hon var glad igen. Skruttan <3

Nu väger hon 6255 gram.
Hon är 62 cm lång.
Hennes huvudmått är 40,2 cm.

Fattar ni hur snabbt det går?! Man får ju nästan panik!
Lillhjärtat. Jag är så otroligt stolt över henne!

Kul att ni skriver om era "fördomar" om barn. Eller ett
bättre ord som Linda använde: antaganden.

Som sagt så vore det roligt om ni som inte har barn, berättar
om era antaganden också!

Kommer snart en uppföljare på detta, men det får vänta,
för nu ska jag äta en lussebulle, och sen ska jag faktiskt
ta mig en välbehövlig dusch!

So long!
Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0