Det händer grejer!

Erica! Här finns min förlossningsberättelse, den korta
versionen.
:D
Längre version kommer vid efterfrågan! (;



Nu har min underbara Cleo slocknat på golvet på sitt täcke
framför tvn. Sötnöten!
Hon har utvecklats så himla mycket! Hon "pratar" massor.
Och hon har nästan hittat tummen på riktigt nu.
Idag har hon börjat vända sig på sidan igen, fast med en
annan taktik.

Och jag och min BVC-sköterska tror att det är tänder på G.
Tidigt tänkte jag, men bvc-sköterskan sa att det kan vara
tänder och att barn visst kan få tänder såhär tidigt. Det är
inte jättevanligt, men det förekommer absolut.

Cleo "tuggar" på händerna, mig, M, kudden, bärselen osv,
och så dreglar hon jättemycket.
Vi får väl se. Imorgon ska jag inhandla en bitring i alla fall.
Såg att MAM hade en med hållare till, så det blir en sådan.
Den var fin också, och inte alls dyr. 67,50:- tror jag den
kostade.

Var hos gyn igår. Allt ser bra ut, men torra slemhinnor så
in i norden. Inget ovanligt, gynekologen, så det var ju
skönt. Men jag har även bakterier och det är inte heller
ovanligt när man har såhär torra slemhinnor, så det har jag
fått medicin för. 
När jag kom hem så började vi packa. Vi gjorde klart 
vardagsrummet.
 
Idag har vi fortsatt packa. Det är inte så mycket kvart nu.
ÅH! Jag hoppas hoppas att vi får flytta 1 Januari! Håll
tummarna!

Nu ska jag göra mig något att äta. Är så himla hungrig.

Och snart kommer nya bilder och filmer på lillhjärtat.

Hejdå!


Kommentarer
Sagt av: Fanny <3

Grattis till din supersöta dotter! :D



Ha en mysig kväll <3

2009-11-19 @ 22:06:22
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Sagt av: Linda

Finns med hållare på apoteket oxå, bit ring alltså.

vet inte vad de kostar.

2009-11-20 @ 09:26:44
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Sagt av: Julia brandt*

Hejsan Hoppsan!

Händer det nåt kul i helgen?

Besök gärna min blogg..

www.juliiabrandt.blogg.se

& lämna en kommentar <3

hihi / Juliia brandt ;)

2009-11-20 @ 14:40:22
URL: http://juliiabrandt.blogg.se/
Sagt av: Julia brandt*

sv: Man får skicka bilder på ex. MSN, eller så lägger man ut på bloggen så kopierar jag de. Sen får man väl säga färger & lite hur man vill ha de. & om man vet hur man lägger in koderna så är det ju bra.. annars får jag sätta de åt en. :)

2009-11-20 @ 15:07:57
URL: http://juliiabrandt.blogg.se/
Sagt av: Leia ♥

Allt bra? =)

2009-11-20 @ 17:07:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0