Det okända.

Här om dagen så pratade jag och Sara om
självmord och döden.
Hon berättade då om hennes mentor som
hon hade på en praktikplats hon fått
via skolan när hon gick på hotell & restaurang-
linjen på Täljegymnasiet.
Han jobbade som kökschef på Park Hotell i Södertälje.
Han tog livet av sig i han och hans sambos
badrum genom att skjuta sig själv i skallen med
en hagelbössa eller liknande.

Det är om han och hans familj på "Det Okända"
nu på tv4+.

Är inte det läskigt?!
Bara här om dagen pratade vi om honom för
första gången på flera år, och nu är det om honom
på ett utav "mina" program!

Jag är övertygad om att det inte bara är ett
sammanträffande.


Kommentarer
Sagt av: Linda

Det där är läskigt.

2009-11-16 @ 09:34:23
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Sagt av: Mizuki

Grattis på födelsedagen!

2009-11-16 @ 18:35:07

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0