Framtiden.

Alltså jag sitter här och känner mig lite... Jag vet inte.
Kanske uppgiven?
Jag vill så gärna flytta ut på landet, gärna till en gård
med stall. Skaffa mig en hund och en varsin häst till
mig och Cleo. Men kruxet är M.

M är en stadskille. Att bo på landet är verkligen inget
för honom. Han är rädd för hästar, och han skulle nog
tyckar att det är jobbigt att ha hund.

Jag däremot, jag är en riktig lantis. Jag är ju uppvuxen
på landet. Jag är en riktig hästtjej i själ och hjärta. Och
hund har jag alltid velat ha.
Jag har ju åtminstone min ena kisse kvar.

Tänk att två personer som är så olika som jag och M är,
kan finna varandra och passa så bra ihop som vi ändå
gör.
Men visst är det trist när man har olika "framtidsdrömmar".

M's framtidsdröm är att köpa en fet lägenhet ganska så
centralt och bara leva livet. I alla fall just nu. När vi blir
äldre, alltså över 30-35, då kanske han kan gå med på att
flytta en bit utanför stan.

Vi får väl se. Framtiden är ju inte här ännu.

Först och främst måste jag fixa körkort.
Betala åt mig! Snälla?!

Jaja.
Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Maria

Jag har alltid tänkt att jag är en storstadstjej och velat flytta till sthlm, men nu bor vi en i lägenhet mitt i Malmö och jag känner mer och mer att jag vill ha ett hus ien småstad. Tänk så man kan ändra sig!

2009-11-29 @ 10:08:00
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: joss

Hah! Samma "problem" som jag och min tjej! Hon är också som du, landsperson och jag är stadsperson... hon älskar hästar och jag är livrädd för dem. Men du har så rätt, det är konstigt och underligt bra hur två så olika kan passa så bra ihop. Tycker att du och M passar så himla bra ihop.

=)



Jag hoppas att du mår bra gumman! Vore kul att träffa dig nångång. Men du känner kanske inte direkt för det.



Kram på dig iaf!

2009-11-29 @ 22:38:07
URL: http://redemptiion.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0