Jobbig dag.

Haniki. Jag vet. Men det är jag som är crap.

Nu har jag just klivit upp. Hade så himla svårt
att somna inatt. Men vid 04-tiden lyckades jag
slumra till och gissa vem som vaknar precis då
och tycker att det är morgon? Jo, min lilla fina.
Hon ville absolut inte somna om. Jag kände mig
rätt förstörd. Men M var en hjälte och gick upp
med henne. Runt halv sju kom han in med henne.
Han la henne hos mig och så somnade jag och
hon om.

Nu är jag och M väldigt trötta, men inte Cleo.
Hon är pigg och ligger och sprattlar på sitt täcke
på golvet.
M har slocknat i soffan.

Mamma ska ju komma idag, och här ser det ut
som tredje världskriget. Så det är bara att bita
ihop och skrida till verket. Städa!

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

du är inte alls crap! :)

2009-11-22 @ 13:26:37
Sagt av: Linda

Känner igen mig =)

2009-11-22 @ 15:47:42
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0