Julågren.

Jodå. För i år blir det en kass jul. Det vet jag. Inget
kommer bli som jag vill, och Kalle kan jag ju glömma
att få se. Jag kommer behöva fira jul på ett sätt som
jag inte vill. Inget traditionellt julbord, ingen Kalle Anka,
och folk lär dricka alkohol. Tragiskt.

Jag kommer bli som en lejonhona. Jag kommer morra
och fräsa åt den som inte respekterar mig, och min vilja,
och det jag bestämmer, när det gäller Cleo. Och
visserligen mig själv också.

Jag har ont i magen, och jag vill inte ens att det ska
bli jul.
Jag vill inte behöva sitta och säga nej och säga ifrån en
hel julafton...

Men men.
Den dagen, den sorgen. Nu ska jag mysa med min fina
fina Cleo.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0