Midnatt råder...

...tyst det är i husen och så vidare.

Nu ligger min fina Cleo och sover. Även M sover.
Till&med Devi sover.
Jag borde verkligen gå och lägga mig. Men av
någon anledning så drar jag mig för det.
Det beror nog på för att det är så mycket grejer
som ska bäras in i sovrummet, innan jag kan
lägga mig ner. Och jag måste verkligen vara
knäpptyst när jag smyger in, för jag vill inte väcka
Cleo, nu när hon äntligen sover.

Imorgon kommer Steffi till stan över dagen och
hälsar på. Det ska bli trevligt!
Men samtidigt så känns det väldigt stressande och
påfrestande, som det alltid gör när jag har saker
inplanerade.
Jag hoppas att dagen blir bra. I värsta fall så får vi
väl gå hem och hitta på nåt skoj här.

Nej. Nu ska jag ta mig i kragen och gå och lägga mig.
Hejdå.


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0