Pest eller kolera?

Jag sitter här och läser och läser om denna jävla
svininfluensa. Usch. Jag mår faktiskt skit när jag
tänker på att det finns en risk att Cleo kan bli
sjuk. Det känns hemskt!
Hon är ju så liten, och alltså livsfarlig för henne.

Och då tänker ju jag rent spontant att vi, alltså
jag och M, ska vaccinera oss för att skydda Cleo.
Men det känns inte heller bra. Det känns faktiskt
skitläskigt att spruta in ett sådant nytt vaccin i
kroppen.

Men vi har ändå bestämt oss för att vaccinera oss.

Och efter att vi vaccinerat oss, så kommer igen
ovaccinerad att får träffa Cleo. Punkt slut.

För då känns det bara helt onödigt om vi vaccinerat
oss och hon ändå riskerar att smittas och bli jättesjuk.

Så nu vet ni.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Anonym

2009-11-07 @ 02:11:55
Sagt av: Anonym

shit vad fånig du är. punkt.

2009-11-07 @ 02:12:31
Sagt av: haniki

tror inte du behöver oroa dig för vaccinet, det är inte så farligt som vissa vill få det att låta som. jag o fredrik har vaccinerat oss, och på tisdag ska barnen få. hoppas bara att de inte får samma biverkningar som jag :S

2009-11-07 @ 12:13:42
Sagt av: Jennifer

Sv: Det var så lite så :)

Allt bra?

2009-11-07 @ 13:27:14
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Sagt av: jonna a.k.a Luddes mamma

Jag förstår dig! Jag blev jätteglad när dom bestämde att även barn under tre år skulle vaccineras, så jag får vaccinera Ludde! Hans pappa vill konstigt nog inte att han ska vaccineras, men där tänker jag ta eget beslut, haha! (;

2009-11-08 @ 18:52:46
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0