Regn, regn, regn...

Usch. Fick precis ont i magen. Jag borde äta nåt.
Men drygt att behöva laga mat! Men jaa... Jag får
ta mig i kragen.

Inatt fick jag en sådan där snilleblixt igen. Det var
något som jag verkligen kände behov av att blogga
om. Men i vanlig ordning så tänkte jag: "Äh, det kan
vänta tills imorgon".
Men nu minns jag ju inte vad
det var... Väldigt irriterande. Och så låg ju faktiskt
blogg.se nere.
Man kanske borde börja skriva ner allt sådant man
kommer på i sängen, i ett kollegieblock? För då kan
man ju välja att blogga om det eller inte, dagen efter.
Så får det nog bli.

Idag hade jag ju tänkt ta med min lilla fina ut på en
promenix. Längtar ju efter att kunna fortsätta lyssna
på min ljudbok. Och visst, jag skulle ju kunna lyssna
på den här hemma också, men det är inte samma
sak.
Men det blir nog ingen promenad. Det regnar ju ute,
och hur mysigt är det att gå i regnet? Inte speciellt
mysigt. Så vi skiter i det.

Bjöd i alla fall hit mamma och systrarna på kaffe,
så vi får väl se om dom dyker upp.

Nej. Kanske man ska passa på att äta nåt då?

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0