Vyssan lull.

Nu har vi fixat Cleo's säng. Vi köpte nämligen hem
sådana där "Vyssan lull-tassar" till spjälsängen.
Får se om det är någon hit. Hoppas det, för dom var
fasiken inte billiga.
Tassarna gör alltså så att sängen går att gunga.
Hoppas hoppas hon kan bli sövd i sängen så småningom.
Än kanske det är för tidigt, vi får väl se ikväll.
Och om det inte funkar nu, jaa, då kanske det funkar
när hon blivit lite äldre.

Neej. Om man skulle ta och borsta ur håret lite?
Skulle behövas innan det torkar såhär. (Alltså i en
knut på skallen).

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Min plan för morgondagen är att vanka ut till barnens hus och shoppa.. vyssan lull-tassar! Hoppas på att jag ska klara av att låta lillbebisen sova i spjäsängen så det gäller att vara förberedd. ;) Var de lätta att sätta fast?

2009-11-27 @ 21:20:14

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0