Anonym

Moget att vara anonyma! Dumt att inte vara anonyma
så man kan föra en diskussion!

Det är inte lätt att gå över helt till mjölkfritt när man
aldrig ätit mjölkfritt förut. Jag har aldrig sagt att det
är omöjligt, för det vet jag att det inte är, men visst
fan är det svårt för en nybörjare!

Och det finns andra anledningar till att jag inte orkar
hålla på att planera och hålla koll på minsta lilla grej
jag stoppar i munnen.
Anledningar som ingen annan än jag själv och min
sambo har med att göra, egentligen!
Så jag tänker inte skriva ut dom anledningarna här.

Och nej, jag gillar inte att klaga! Det handlar inte om
det överhuvudtaget!
Det handlar om att jag vill att jag och min dotter ska
må så bra som möjligt.

Och amning är en privatsak.
Det var som min syster sa (på ett ungefär): "Vi har fri
abort i Sverige, men gud nåde den som inte kan eller
vill amma, då ska alla genast lägga sig i och försöka
bestämma hur mamman ska göra!"

Jaja.
Nästa gång kan ju ni anonyma skriva ut er bloggadress
eller liknande, för jag tycker det är väldigt fegt att
kommentera anonymt, när ni inte vet hela historien bakom.
Plus att man då lättare kan föra en vettig konversation.
Stå för era åsikter istället!

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Anonym

jag ser inte varför ett namn ska ge mina åsikter mer värde, då ett namn inte ger så mycket mer än ett anonym. så jag fortsätter med det, jag gillar mystiken.



visst, det kanske inte är lätt. men att det är en privatsak försvinner lite när man har en allmän blogg. faktiskt. då får man ta att andra lägger sig i.

gör den privat, blocka anonyma kommentarer eller ta skiten. simple as that!



du säger att du vill att du och cleo ska må så bra som möjligt, i samma andetag säger du att du vill amma och barn mår ju bra av ammning =du mår bättre av att amma, men du vill inte anstränga dig nog för att lära dig om hur man äter mjölkfritt.

Skulle du göra valet att inte amma utan att bitcha om det skulle jag inte ha en åsikt.



föffan.

2009-10-13 @ 18:33:49
Sagt av: Erica

Jag lånar det citatet och sätter in det på min blogg, du får skriva om det inte går bra!



kram!

2009-11-20 @ 19:32:16
URL: http://finsksprit.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0