BabyBjörn Comfort Carrier

Usch vad dålig jag varit på att uppdatera...

Dagarna känns bättre. Jag känner mig på nåt sätt
starkare eller nåt.
Men min stackars rygg har pajjat. Totalt. Allt på
grund av BabyBjörnen, orginal då alltså. Inte skönt.
Så idag gjorde vi det. Vi drog till Babyproffsen
för att kolla in BabyBjörn Active som jag var så
sugen på förut.

Men igår satt jag och sökte på olika ergonomiska
bärselar, och fann då att BB har kommit med en
ergonomisk bärsele! BabyBjörn Comfort Carrier.



-Fantastiskt! tänkte jag, men den lär ju kosta skjortan.
Jodå... 1599:- kr på Babyproffsen.

Vi drog, som sagt, dit för att kika lite och för att hitta nåt
som är bättre än BB Orginal. Vi var, och är fortfarande,
på jakt efter nån napp som Cleo vill ha...
Vi kom där ifrån med en BabyBjörn Comfort Carrier
och en Nüby-napp och två Tommee Tippee-nappar.
Dessa nappar brukar "nappvägrare" ta.

Bärselen älskar jag! Cleo är liiite misstänksam, eftersom
att hon inte är van vid att sitta så bredbent. Men hon sov
en stund i den förut, så så hemsk kan hon inte tycka att
den är!

Napparna däremot... Hon vägrar! Det enda som duger
är mitt lillfinger. Eventuellt bröstet, men då ska det vara
"tomt" i det, annars blir hon arg.
Och det känns så jobbigt att hon inte tar napp, för hon
vill suga på nåt. Hon blir så glad och lugn då. Men napp
funkar inte! Och jag är desperat! Hur ska vi få henne att
ta napp?! Vi har provat dom flesta napparna nu, men ingen
verkar duga. Hon vill inte ens snutta på mig eller bli ammad,
om jag har amningsnappen på, längre!
Så tips om det mottages tacksamt!  

Just nu ligger hon och M och sover i vår säng, men jag ska
gå och väcka M nu, så han kan sova inatt istället.
Jag hoppas verkligen att Cleo inte vaknar, för hon behöver
sova, då hon har sovit jättedåligt idag.

Hejdå!


Kommentarer
Sagt av: Linda

Jo jag gör det men alla bloggar ja gföljer har inte bloglovin, tyvär.

Kram



Hur är det med Cleos mage?

2009-10-26 @ 13:15:29
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0