Bloggandet.

Jag har funderat mycket på det här med bloggandet...
Det finns så mycket som jag vill skriva om, men som jag
inte vågar, eftersom att jag är rädd att stöta mig med
personer jag faktiskt tycker om, eller personer som
måste finnas i mitt liv.

Men hur var det nu med att bitcha till sig då? Hmm...
Jo, alltså jag ska, men jag vill ju inte såra folk i onödan.

Men jag vill att detta ska vara en öppen och ärlig blogg.
Och jag vill kunna skriva om alla mina tankar och känslor
här.

Men jag får nog fortsätta i tråkstilen för att vara på den
säkra sidan.

Så detta kommer nog aldrig bli en "rolig" blogg.
Detta kommer fortsätta vara en sådan där blogg som jag
själv hatar att läsa.

Exempel på en sådan blogg är om en person som skriver
vad som händer i dennes otroligt tråkiga vardag.
Om bebisar, vad man har ätit/ska äta, vad man har gjort/
ska göra och så vidare.
För ärligt talat så bryr jag mig inte vad exempelvis Lisa 32 år
som bor i småland gör, eller äter och så vidare.

Jag kan inte ens tänka mig att mina nära och kära tycker
det är roligt att läsa min blogg.

Jaja. Jag skriver ju mest för min egen skull, och därför är
det synd att jag inte kan skriva om sådant jag skulle behöva
skriva.

Jaja. Ni får stå ut med en tråkblogg.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0