Från blött hår till min humor!

Jag hatar verkligen att ha blött hår. Men nu
uppskattar jag det faktiskt! Fick ju duscha
nyss, och det var underbart! Det behövdes
verkligen om man säger så. Haha!
Men det är väl så det är att vara småbarns-
förälder?

Fick nyss en våg av känslan av ensamhet...
Saknar fortfarande en nära vänskapsrelation.
Jag vill ha en bästis. Jag vill vara någons
bästis.

Haha! Bah, bästis! Tjena jag går i femman och
vill dela brythjärta med någon!

Jag vill minnas att jag och Steffi delade typ 3
eller 4 olika brythjärtan, bara för att hon
tappade bort dom och nån eller några gånger
för att vi hade "gjort slut".

Usch, fick en flashback... Undrar om det är en
mardröm jag haft eller om det är ett minne jag
försökt förtränga, men jag har nåt svagt minne
om att jag och Steffi slagits? Att jag tryckt upp
henne mot en vägg och hotat henne? Och så är
det nåt om nåt sår på hennes näsrygg...
Obehagligt!

Sitter och pratar med Ulli på MSN.
Här kommer ett smakprov på min humor:




Ett otroligt osammanhängande och rörigt inlägg idag.
Men det är ungefär så det rör sig i min skalle.
BILIX - Min röriga vardag.

Funderar dock starkt på att byta till nåt mer passande,
som rubrik/beskrivning.
Typ...
Bland babyskrik och bajsblöjor <3

Jaja.
Nu ska jag väl göra nåt vettigt, medans M har Cleo.

Hejdå!

P.s. By the way så vill jag ha en snyggare blogg. Någon
som känner sig manad att fixa den gratis till mig?
Som belöning så länkar jag till dig och höjer dig till skyarna,
om det blir schysst gjort!
Kommentera för att ställa upp! ;D


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0