Förtydligande.

Nyfikna ni är! (;

Ny bil.
Jaa, vi ska se om det lönar sig att byta
till en Skoda Fabia Combi. Den är billigare rent
prismässigt och så är den större.
Det är lite synd, för vi gillar peggan, men vad
gör man inte i bråda tider? Man får ju ingen stor
summa cash när man är mammaledig direkt.

Ny lägenhet.
Det är en trea som ligger på Östra Åsgatan.
Den kostar bara ca 500 kr mer än vad vår lägenhet
kostar i dagsläget. Och så är den större också.
Så vi ska titta på den idag kl 17. Så håll tummarna
för att den är sjukt fin och att vi gillar den till tusen!

Nu ska jag sova en stund igen.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

östra åsgatan, det känner jag igen. vart ligger det?

hoppas att ni gillar den! och att det går bra med bilbyte osv. man får spara in lite här och var i dessa tider ^^

2009-10-02 @ 11:43:36

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0