Helvetesnatten från helvetet!

Kul att få kommentarer! :D
Klart man kan säga att det är lätt när man inte
själv befinner sig i situationen.
Hoppas ni får uppleva detta nån gång, ni anonyma,
det är ni värda! :D
Och om ni nu stör er på mig, och tycker att jag
överreagerar; Läs inte då!
Det är ju inte för er skull jag bloggar.



Hur som helst.
Natten har varit en mardröm! Cleo har skrikit
hela natten. Hon skriker dygnet runt. Så fort hon
är vaken, ja då skriker hon. Och jag gör allt.
Precis allt!

Var på BVC idag. Det är alltid lika skönt att komma
dit och höra att jag är duktig, och att det inte finns
så mycket att göra åt det här.
Och det var skönt att höra att läkaren har gjort fel!
Så jag ska ringa imorgon och be om en ny tid. Och
får jag samma bemötande då, ja, då ska BVC hjälpa
mig.

Sådär jag. Nu är Cleo vaken.
Det betyder alltså skrik fram till nästa gång hon somnar...

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Maria

Tycker synd om både dig och Cleo. Hoppas läkaren är bättre nästa gång, eller är det samma du ska till?



Den där anonyma människan verkar ju ha problem, om inte annat alldeles för mycket fritid som orkar kommentera så taskigt. kram

2009-10-14 @ 13:34:09
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: bilix

Maria: Jaa, jag tycker det är trist när dom säger att jag överreagerar, när dom själv inte är i min situation.

Men det är ju så: Man kan säga massor när man själv inte lever i det.



Jag tar inte åt mig, för dom känner inte mig, och dom vet inte hur det är irl så att säga.

Kram!

2009-10-14 @ 14:01:15
Sagt av: haniki

alltså vad är det för sorgliga anonyma typer som kommenterar här egentligen?

så jävla FL, haha.

men det är jätteschysst att trycka ner andra mammor. och eftersom de verkar veta så mkt om hur lätt det är med amning, så borde de vara mammor själva vilket gör det hela ännu värre. men vi kvinnor är ju så. kan aldrig stötta varandra utan måste påpeka alla fel den andra gör.



hört talas om att man INTE SKA LÄGGA SIG I SÅNT SOM MAN EGENTLIGEN INTE VET NÅGOT OM?! pundhuvuden.



du är bäst bill <3 puss

2009-10-14 @ 14:02:20
Sagt av: bilix

Hanna:

Tack! Precis det jag ville säga! PUSS!



Nej, man ska inte uttala sig, när man inte själv lever i situationen.



2009-10-14 @ 14:04:46

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0