Hur dum får man bli?!

ÅH!
Lyxfällan alltså! Arroganta jävla människor.
Här har dom chansen att få ordning på deras
liv och ekonomi, men där sitter dom och skrattar
bort allt och är allmänt dryga.

Bah: "Jag jobbar 75% fast jag kan jobba 100% för
att jag vill vara hemma med barnen
."

Och: "Vi vill inte sluta leva som vi gör, och sluta
köpa dom sakerna vi gör.
"

IDIOTER!
Han snubben sitter ju och undanhåller allt för tjejen,
och bortförklarar allt.

Han verkar ju inte ens vilja har hjälp!

Han förtjänar ju inte ens att få hjälp när han beter sig
sådär!

Det är vad jag tycker.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: haniki

så jävla pinsamt program. är skrämmande att det finns så mkt folk som har så dålig koll på sin ekonomi. allt ska ju vara så jävla fint nuförtiden!

2009-10-22 @ 21:58:15

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0