LonelyLördag.

Ehmn...
Jahapp. Lördag. Ensam med Cleo. Nog för att det
är mysigt att spendera tid med Cleo, men det är
ännu mysigare att spendera tid med både Cleo och M.
Men M är ute på galej ikväll. Han firar att han blir 25
på måndag. Och det måste han ju ändå får göra.
Trist bara att han inte hellre firar tillsammans med
oss...

Jahapp. Vad ska jag hitta på ikväll då?
Dricka cola och kolla film och pumpa, sen mata och 
sen amma och gosas med Cleo, för att sedan gå och l
ägga mig.
Har portat M från sovrummet inatt, för jag pallar inte
med någon full människa just nu.

Jag gillar ju inte direkt alkohol längre, eller överförfriskade
människor, tack vare den händelserika sommaren.

Det är sådana här tråkkvällar som jag verkligen saknar
en sådan där vänskapsrelation jag tjatat om ett tag nu.
Någon man bara kan ta med Cleo till och bara hänga med
på sådana villkor som jag vill. Det vill säga utan alkohol.
Bli min kompis! Okej?

Fast vad inbillar jag mig? Att det finns någon i min ålder
i närheten som inte super till en lördagkväll efter löning?
Kanske det gör, men i så fall är väl den personen upptagen
med annat...

Nu ropar Cleo på mig.
Haha, bah ropar!

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Malin

Jo det finns folk i din ålder, jag, som inte super en lördag kväll. Och som inte har något bättre för sig än att kolla på teve själv eller med mamma. Som inte tycker att det är värt att vara på galej varje helg. Men jag har ingen bebis tyvärr och bor nog alldeles för långt bort från dig för att vara vän.



Men jag läser din blogg och tycker den är fin.

2009-10-03 @ 22:52:21

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0