Sunday/Rainday?

Hej hej hallå dagboken! (á la Bert-stilen).
Eh.

Nyss hemkommen från svärföräldrarna. Har fått god mat
och lite presenter. Så det var väl trevligt.

Cleo är helt däckad. Det har hon varit hela eftermiddagen.
Hon vaknade när vi skulle hem, men somnade om i bilen.
Men hon bör vakna snart, för hon har inte ätit sen kl 16.

Såhär ser vi ut just nu:

Vill bara tacka för allt stöd jag får av er! Ni anar inte hur mycket det
värmer!
Det är så skönt att höra om era egna erfarenheter och att höra att
hur jag än gör, så är det mitt val, och inget är fel! Det gör att man
blir lite mer avslappnad i hela den här röran.

Förlåt att jag är dålig på att svara personligt på era kommentarer!
Men nu vet ni i alla falla att ni är uppskattade! ♥

Nu ska jag fixa och dona lite här på nätet, medans man har chansen!

(Jag lovar att jag ska försöka skriva roligare saker nu hädan efter!)

Puss på er! ♥

Hejdå!

 


Kommentarer
Sagt av: Maria

Hej vännen!

Jag har blivit helt engagerad i mjölk-grejen nu fast vi inte ens har träffats på flera år så bryr jag mig jättemycket. Hittade en sida på nätet (du har säkert redan sett den) men där kan man välja bort både laktos och mjölk och sojaprodukter för att hitta recept som passar. http://allergimat.com



Om du redan visste om sidan så var det väl inget, men det verkar finnas helt okej recept där=) kram

2009-10-11 @ 20:55:14
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: Maria

Har förresten recept på en jättegod pizzadeg om du bill göra hemmagjord pizza, fast det kanske inte är så kul utan osten? säg till om du vill ha det, helt utan mjölk!

2009-10-11 @ 20:57:19
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: Maria

Det här blir en ugnsplåt med pizzabotten:



25g jäst (½ paket)

1 ½ dl ljummet vatten

2 msk olja

½ tsk salt

4 dl vetemjöl



Baka ihop allt, men ta inte med riktig allt mjöl från början. Bättre att tillsätta sen om det behövs. Vill man ha en sötare deg kan man ha i 2 tsk flytande honung. Detta ska jäsa 30 minuter innan du bakar ut det på plåten.

Ha på allt du vill ha på och grädda i 200-225 grader tills den ser smarrig ut=)

2009-10-11 @ 22:18:41
URL: http://readingmary.blogg.se/
Sagt av: haniki

jättefin bild. blir ju nästan kär i dig ;P :*

2009-10-12 @ 09:48:48
Sagt av: haniki

haha, förlåt ;)

men nu är det kanske försent då. eftersom vi båda har sambo o barn redan. attans, det kunde ju ha blivit nåt riktigt bra! :*

2009-10-12 @ 20:46:12

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0