Tack!

Tack för alla peppande kommentarer!

Självklart vet ju jag att det finns havreprodukter
och risprodukter som kan ersätta mjölkprodukter
i mat.
Det jag menade var att det är inte alla som fattar
att mjölkfritt och laktosfritt inte är samma sak.
Och det är inte alla som vet att det finns, eller vill
använda sig av havre- eller risprodukter. Och detta
drabbar ju då mig och Cleo om vi äter borta. 
Det har redan hänt ett litet missöde, när vi var
bjudna på middag. Mjölkfritt tolkades som laktosfritt,
fast vi gång på gång sa att det inte få finnas nån 
mjölk, grädde, creme fraiche osv, som helst i maten.

Så antingen tar jag med mig egen mat om vi är bort-
bjudna, eller så äter jag det jag vet, med säkerhet, 
är helt mjölkfritt, så som potatis, strips och pasta. 
Eller så äter jag inte alls. Fast då blir det nog konflikter.
Men det skiter jag i, i så fall. För Cleo's hälsa går först.

Sen måste jag säga att det är väldigt tråkigt när alla
är anonyma när dom kommenterar. Fast jag
uppskattar verkligen era kommentarer, när dom är
uppmuntrande och vänliga! ♥

Just nu ligger/sitter/står (?) Cleo på mig och sover. Hennes
underbara lilla huvud lutar mot min axel, så mitt huvud
måste jag hålla lite snett, så jag börjar få ont i nacken.
Men vad gör man inte för sin underbara lilla skatt?

Det har blivit dåligt med foton på senaste... Måste bli
ändring på det. Jag bjuder på den här:



090923 - 1 månad och en dag gammal.


Hejdå!


 


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0