Tandläkaren!

Fan va dåligt jag har sovit inatt.
Och Cleo har haft 2 rejäla bajsfester, och en liten
bajsbjudning inatt.
Och min ena bröstvårta är sårig och öm. Inte bra.
Det är lite trist att man märker först efteråt att hon
har sugit snett... Jaja, hoppas det inte blir värre och
att det läker snabbt som attan! För att amma med
en sårig bröstvårta är bland det smärtsammaste som
finns tror jag!

I förrigår så tog jag mig i kragen och ringde till skräcken
själv, nämligen tandläkaren!
Tänkte att jag skulle få en tid om en till två veckor, ja
kanske till och med först om en månad, men icke. Jag
fick minsann tid redan idag kl 11.35. Varför 35 för? Varför
inte 30? Jaja, det är väl oväsentligt egentligen.
Fy, jag har ont i magen. Jag verkligen hatar att gå till
tandläkaren! Dels för att jag alltid får skäll, och dels för att
dom alltid ska kötta sönder tandköttet på en, och för att inte
tala om att börra och laga hål och skit. Nej! Usch, jag vill inte!

Och hungrig är jag. Som ett djur.
Jag ska fråga M om han kan åka och köpa bröd till mig, för
när jag är vaken såhär tidigt, då måste jag ha frukost.

Och det är nästan så kallt i vårat sovrum så det kommer ånga
när man andas!
ÅH, vad jag vill flytta NU! NU NU NU!

Nej, nu ska jag nog fixa lite thé. Te? The? Aja.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0