Vår tids Blå?

Jag minns BLÅ. Alla gick till krogen Blå. Jag hann vara där
en gång, innan dom stängde. Fast det sög när jag var där.
Och kvällen slutade då i kaos.

Sen blev det att hänga på Liquid. Som sedan blev till Lotus.
När Lotus började suga balle, så blev det Nybron, och nån
enstaka gång Raw.
Harrys har ju alltid gått hem. Det har varit stället man gått
till på vardagar. Har både sugit och varit toppen!

Men när jag blev gravid, så verkade det som att alla började
hänga på Raw. Jag själv har aldrig gillat Raw. För dom få
gånger jag var där så var det alltid skittråkigt. Antingen för
mycket folk eller för lite folk. Eller helt enkelt fel folk.
Men slutsatsen av det här är att Raw har blivit vår tids Blå.
Bra jobbat!

Får väl se om eller när man besöker krogen. Vid det
laget lär det väl ha kommit nån annan krog, som då för
tillfället är inne. Spännande!

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Anonym

jaha

2009-10-17 @ 22:19:53
Sagt av: haniki

krogen suger ju kukballe

2009-10-18 @ 19:28:19
Sagt av: Anonym

Raw är för musikälskare <3 Eller ja mest elektro!

2009-10-23 @ 08:31:45

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0