Fredag och alla dessa jävla bloggar!

Idag är ingen bra dag. Jag är allmänt tjurig.
Skitdag.
Jag och M har kommit fram till att vi kommer
få leva fattigt månaden som kommer. Kul.
Och jag har inte ens fått nåt beslut från
försäkringskassan om min föräldrapenning än.
Så jag måste ringa dom. Men usch vad jag inte
vill ringa dom. Jag vill bara att det ska funka
utan massa strul med dom, men det är ju
försäkringskassan vi talar om...

Håret då. Jag har faktiskt ärligt talat inte tittat
på det när det är torrt. Så jag vet inte hur det
blev. Bättre än innan hoppas jag i alla fall.

Natten har faktiskt varit okej. Fast på morgonkvisten
ville inte Cleo ligga själv, så då fick hon ligga på
mig. Men det var gosigt! Fast jag kunde inte somna
om, så jag låg och kollade på Vakna med the voice
på femman, och imorse var ju hon "Kissie" med.



Fy så hon ser ut alltså!
Men det var rätt intressant att höra om hennes blogg.
Hon erkänner ju faktiskt att hon har den attityden i
bloggen för att provocera, och på så sätt få fler läsare.
Kanske man ska göra likadant?

Jag läser ju i och för sig inte hennes blogg regelbundet.
Har väl varit inne på den typ 3 gånger under dom senaste
2 veckorna. Men har inte orkat läsa så mycket. Jag har
mest bara scrollat mig igenom hennes blogg.
Fast ibland funkar ju inte ens hennes blogg.

Och igår satt jag och Ulli och diskuterade hur dessa
bloggerskor och bloggar har kunnat bli så stora.
Jag menar, inte fan är det ju roligt att läsa om vad nån
brud i Stockholm har för outfit för dagen eller vad hon
åt till lunch? För det är väl så deras bloggar har börjat?
Jag kan ju förstå att det är spännande att läsa om skvaller
och vad som hände under fredagens utekväll på innekrogarna,
men jag skiter väl fullständigt i vad "Blondinbella" åt till frukost!

Jaja. Det är ju skönt för dom att dom kan tjäna lite extra pengar
på att bara skriva om sin vardag.
Jag skulle ju inte tacka nej till det inte!

Jaja. Nu ska jag väl fortsätta sitta här och gosas med min
älskade dotter och vara allmänt butter.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0