Lördag.

WOHO! Idag blir Cleo 4 veckor gammal!
Usch va tiden går fort!


Idag är jag trött. Väldigt trött. Jag har fått sova inatt,
men inte så mycket på morgonen. Cleo har velat amma
typ en gång i timmen, så det har inte blivit så mycket
sömn. Och nu sover hon på mitt bröst igen. <3
Ska försöka lägga henne i vagnen, men då lär hon
vakna.

Elin undrade hur jag hinner blogga. Haha, hemligheten
är multitasking! Haha, nädå.
Jag passar på när Cleo har somnat på mitt bröst, eller
jaa, när hon sover helt enkelt. Eller när M har henne.

Jag tänker väldigt mycket just nu. Det är mycket
känslor som rör sig i mig. Och så hormoner på det.
Och så lite drama i familjen på det. En mycket härlig
kombination! Eller inte...

Det är lustigt att man kan känna sig så ensam fast
man har så mycket folk runt omkring sig.
Det är inte det att jag känner mig ensam rent fysiskt,
eller vad man ska säga, utan jag känner mig ensam
känslomässigt och typ psykiskt.

Och så finns det ju inte mycket man kan göra med
en 4 veckors bebis.
Jag älskar i och för sig att vara hemma och mysa och
gosas med Cleo och M också, för den delen.
Men i längden blir det ganska långdraget och då blir jag
rastlös. Och när jag blir rastlös så blir jag grinig och nere.

Och jag vill ju inte beblanda mig med för mycket folk
på en gång heller, med tanke på alla förkylningar och
sjukdommar som går nu.

Men åh.
Gnäll gnäll gnäll!
Rolig blogg Billan!

Hejdå!


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0