Myspys!

Igår kväll, inatt och idag har faktiskt varit riktigt
mysiga! I love!
Cleo hade ingen skrikfest igår, så det tackar vi för!

Alltså jag har börjat läsa två bloggar som jag verkligen
fastnat för. Dom skriver om sin vardag, och dom är
sjukt roliga!
Hur lyckas dom? Jag vill också att min blogg ska vara
sådär lättsam och rolig att läsa, även fast jag bara
skriver om min vardag.
Nu kanske ni undrar vilka bloggar det är.
Det är Spiderchicks blogg och Egoinas blogg.

Hur ser dagen ut idag då?
Jaa, jag och Cleo gick ju upp runt 14 idag. Fast vi var
vakna imorse och myste och tittade på tv.
Hon är så söt när hon ligger vid bröstet och är nöjd.
Nu så hänger hon i bärselen och sover. Mycket mysigt.
Om ett tag så ska vi iväg och agera flytthjälp.
Varken jag eller M har väl sådär jättestor lust.
Men snälla som vi är ställer vi upp ändå!

Nej. Tråk tråk tråk.
Måste komma på nåt roligt att börja skriva om.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0