Rörd till tusen!

Jag måste bara berätta hur snälla och underbara grannar
vi har!
I lördags fick vi present av en utav grannarna till Cleo.
Och igår ringde det på dörren på kvällen, så M gick och
öppnade. Där stod "Tandläkaren", en utav grannarna, med
ett paket i handen. Jag blir så rörd så jag får tårar i ögonen.
Så himla snällt!

Sen så satt jag nyss och läste alla kommentarer på Facebook,
från när Cleo föddes och på bilden på henne och sådär.
Ni är ju för gulliga!
Personer jag inte pratat med på evigheter, eller ens träffat på
typ 7 år, och nån enstaka som jag inte träffat sen pappa dog
för snart 10 år sen, har grattat och lyckoönskat oss.
Jag blir verkligen rörd.

Jaa... Hormonerna sprutar ikapp med mjölken typ! Haha!

Nej, nu ska jag verkligen sätta igång med mina sysslor.
Cleo sover, så jag ska passa på!

Men först ett toabesök när man ändå har tid (;

Hejdå!

Bilden tagen 29/8 2009


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0