Varför?!

Kan nån svara på om man ser den svarta texten
"BILIX min röriga vardag"? Alltså inte headern,
utan "orginal"texten.

Och jävla piss blogg.se. Varför ser ni inte min fina
header? Vad gör jag för fel?!
ÅH! PRUTT!

Får försöka klura lite.

Hur som helst så har natten varit underbar för en
gångs skull! Cleo har sovit i sin säng för första
gången, och hon har bara vaknat och velat ha mat
2 gånger! Sen har hon somnat om på en gång.
Sängen står ju precis brevid mig, så jag har ändå
haft henne nära. Så det är skönt.

Eftersom att jag känner mig ganska utvilad och så
idag, tänkte jag nästan ta en sväng ner på stan idag,
efter nästa gång Cleo har ätit. Nån som vill haka på?
Ska ringa Ulli och fråga. Bara hon inte är sjuk.

Nej, nu ska jag tvätta mitt face och sen ska jag nog
byta om.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Sara

Jag ser att det står "Bilix - min röriga vardag" uppe i vänstra hörnet, men sen är resten vitt. Bakgrunden (bakom det vita som texten är på, om du förstår vad jag menar?) är svart med mönster i typ lila/rosa.

2009-09-17 @ 12:39:02
Sagt av: sweedy

jag ser inte alls att det står så :p och inte ser jag nya headern heller :(

2009-09-17 @ 12:41:59
Sagt av: Sara

Fast jag märkte nu att jag kan bara se "bilix min röriga vardag" när jag går in på ett inlägg. Inte när jag är på startsidan.

2009-09-17 @ 12:56:58
Sagt av: Maria

Tror jag ser allt=) Bilix-min röriga vardag och bilder på dig, cleo och ett M i hjärtan=) fint!

2009-09-17 @ 15:31:07
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0