Long time no see!

Tjena!
Jag tror att jag ska börja uppdatera här igen.
Inte för att det händer så värst mycket spännande
i mitt liv, men ändå.

Ja, det är ju en evighet sen jag skrev. Och det har
ju hänt lite sen dess.
Vi har hunnit flytta - igen. Och vi stormtrivs och det
bästa är nog att jag har fått så helt underbart goa
vänner, tack vare att vi flyttade hit.

Och så har ju lilla Cleohjärtat hunnit bli nästan hela
16 månader! Kan inte fatta att det gått så fort.
Känns som att det var nyss jag skrev att vattnet gått
och allt som hör där till. Det är nu man förstår att alla
vuxna, när man var liten, hela tiden sa att man blivit
så stor och att tiden går så fort. Det säger jag själv
minst en gång om dagen tror jag.
Cleo har också hunnit börja på dagis och jag pluggar
för fullt. Det är mycket nu och jag är ganska stressad
över det. Men det går. Och ovan på det så jobbar jag
numer som tim.vikarie inom äldreomsorgen, och på
tisdag ska jag på anställningsintervju! Spännande!
Ni måste hålla en tumme för mig!

Jag och M har ju också hunnit förlova oss! 16 oktober
på Bishops arms i Stockholm skedde det. Behöver jag
ens säga att jag är lycklig?
Ptjaa... Annars så... vet jag inte.
I'm back! Tror jag.



Jag och mitt Cleohjärta på skogspromenad i Jokkmokk september 2010

Kommentarer
Sagt av: Maria

Härligt Bili! Eller för mig kommer du alltid att vara Jade =) Jag kommer följa dig med spänning! kram

2010-12-09 @ 22:03:05
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0