Lucia

Dagen började... tidigt. Jag tror Cleo vaknade vid
kvart i fem i morse. Sen, när det var Lucia på tv så
satt vi och myste en stund och sen fick Cleo gröt
framför tvn. Det är ju faktiskt bara lucia en gång per
år. Hihi.

Cleo verkade i alla fall gilla nya vagnen, för på väg
till dagis så slocknade hon i den. Skruttan <3

Tanken var att vi skulle tillbaka till dagis, på luciafirande
kl 17, men för det första var Cleo för trött för att orka,
och vi hade ingen lust att gå för det skulle vara utomhus
och "småttingarna" skulle tydligen inte få gå med i tåget,
då personalen tydligen inte kunde hålla koll på alla barn
då. Så vi kände att vi kunde vara hemma och mysa
istället.

Nu sitter jag och väntar på M som åkte till affären för
att köpa cola och nåt gott, för vi ska kolla film ikväll.
Det behövs, för jag saknar min M. Man hinner liksom
inte med varandra i vardagen, så nu har vi bestämt att
vi ska rå om varandra ikväll. 
Har jag tur så får jag lite ryggmassage, men han lät inte
sådär jättesugen på det. Haha!

Imorgon skulle jag ju egentligen gått på en anställnings-
intervju, men hon jag skulle träffa ringde och bokade om
tills på onsdag. Det gör inte så mycket. Det är ju bara en
dag.

Nej, nu ska jag gå och titta till mitt lilla Cleohjärta, och
sen ska jag bädda ner mig i sängen och vänta på min karl.


Skrutt <3

Kommentarer
Sagt av: Maria

Vad är det för jobb du ska på anställningsintervju till? Lycka till! kram

2010-12-13 @ 21:39:03
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Sagt av: Fiiiffii

SÖÖÖT nöt =D guuuu vad hon är lik dig :D

2010-12-14 @ 17:34:08
URL: http://iiiidasss.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0