Mammatokig...

Det är min dotter det! Det är bara mamma som
gäller. I alla lägen. Jag kan inte röra mig en cm
för då börjar hon gråta och skrika hysteriskt.
Det går bra så länge hon inte ser mig, eller när
M och hon är iväg och jag inte är med, men annars
så är det bara jag, för hela slanten. Hon vill gärna
hänga på mig hela tiden också. Skruttan. Visst är
det frustrerande när man inte ens kan gå på toa
utan att hon står, antingen utanför, eller framför en
och skriker för full hals, men samtidigt blir man ju
lite rörd. Det låter stört, men så är det.

Idag har jag fått en rejäl sovmorgon! Cleo kom in
i sovrummet, för M hade glömt att stänga sovrumsdörren
helt när dom gick upp, runt sju. Vid halv nio så åkte
dom till M's föräldrar, så jag skulle få sova en liten
stund. En liten stund blev hela dagen... Halv två (!!)
gick jag upp. Men det behövdes. Imorgon är det M's
tur att få sovmorgon. Jag och Cleo drar över till Hanna
så han ska få egentid.

På eftermiddagen drog vi till min svägerska och hennes
karl på minijulbord, som inte var så mini. Haha! Men det
var smaskigt. Men Cleo var inte alls på sitt bästa humör.
Skrikig och grinig var hon, och jag höll på att bli knäpp.
Inte på henne dock. Det kan jag stå ut med. Nåja. Nog
sagt om den saken.

Sen på kvällen så drog jag över till Hanna. Det var M's
tur att lägga Cleo, så jag passade på. Där spelade vi
kort med Fia och hennes bror.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att M ska bli färdig på
sitt spel så vi kan kolla Dexter och sen sova.

Ja. Jätteintressant att läsa om min dag. Visst? Eller...?


Mina älsklingar. Från igår när vi var ute på promenad.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0