Oh! What a day!

Idag har jag pluggat. Som vanligt. Cleo har varit  på dagis. Och M var
på jobbet.. till typ halv elva.Han har ont i nacken, så han fick snällt
åka hem. Inte mig emot. Gillar att ha honom hemma. Oftast.
Haha, nädå, nästan alltid, men ibland kan det ju faktiskt vara väldigt
skönt med lite egentid.

När vi sen skulle hämta skruttan från dagis så var M bättre, så han
följde med och vi tog med oss pulkan. Det var uppskattat...


...en stund. Sen ville hon bara gå, men hon snubblade hela tiden och
blev ledsen, så då fick hon åka vagn istället. Inte uppskattat alls...


Annars så har vi inte gjort nåt särskilt idag... Jag försöker få min fina
vagn såld. Ja, inte den på bilden. Det är min kära väns gamla vagn som
jag lånar till och från dagis för annars står vår vagn ute hela dagen på
dagis och blir klättrad på av massa barn.

Har hört av en endaste person om vagnen vi ska sälja. Tanken var att
vi skulle byta vagn med varandra, då hon har en sådan vagn jag vill ha,
men min är mer värd och när jag ville ha lite mellanskillnad så blev hon
nog rätt sur... Det verkade som det i alla fall. Men men. Annonsen lades
ju ut i förmiddags och hon är den första som har hört av sig. Men det
kommer säkert fler mail och sms av andra intressenter. Hoppas jag.

Här är vår vagn vi har nu.


Egentligen så älskar jag den! Men vi behöver ingen sådan stor vagn
längre, så det är därför den ska säljas, så jag kan köpa Emmaljunga
scooter istället.

Jaja. Bla bla. Inte ens intressant egentligen.

Nu ska jag försöka få iväg min karl till affären, för jag är jättesugen på
nåt gott. Sen är det ju Idol-finalen. Inte för att jag följt Idol denna säsong,
men det finns ju inget annat att se.
Kanske sätter mig och pluggar lite till, till det.

Yepp yepp.

Kommentarer
Sagt av: Maria

Vilken sötis i pulkan! Men det är inte lätt för småpluttarna att tulta omkring i tjocka overaller =)

2010-12-10 @ 22:23:22
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0