Bilder, bilder, bilder!

Här kommer bilder från nyår, och dagarna
som varit. Enjoy!


Utsikten från soffan.


12-slaget på nyår! Snygg på nyår.


Raketer!




Raketer!


Grand finale av fyrverkerierna!


100101 <3


Chillar i soffan.


100103 Mammakvällsgos.


100104. Testar nya gå-stolen, fast man är för liten än... (Cleo
älskar
att stå upp).


100105. Leker på lekmattan.


En utav dom få gånger som Cleo har napp är fångad på bild! (;


Överlycklig i gå-stolen! (Men man får sitta brevid och vara beredd att
rycka in, då balansen, än, inte är den bästa!)


Cleo har fått en gunga. Hon gillar den verkligen. Hon somnade till&med
i den, med ett leende på läpparna! <3

Det var det!

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

gud vad härliga bilder!!! <3 verkar som att hon kommer att gilla grejerna iaf, kul!

jag kom på sen att jag glömde bort att lämna leksakspåsen, haha. får väl ta den på fredag kanske, om man orkar släpa :P annars får vi komma över med den en annan dag!

:*

2010-01-06 @ 19:17:31
Sagt av: Maria

Vad söt hon är!! På sista bilden när hon har somnat i gungen är hon så lik dig när du skrattar. Tro det eller ej, men ditt skratt glömmer jag aldrig. Det var ju omöjligt att inte börjaa skratta själv när du satt igång! kram

2010-01-06 @ 23:42:05
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0