Cleo's framsteg dessa dagar!

Här kommer en liten update om vilka framsteg
Cleo gjort under dessa dagar. Det känns som
att det hänt massor på bara några få dagar.
Man hinner inte med!

100101: Känner Cleo's första tand!
Hon sitter också, nu, någorlunda med stöd.

100102: Cleo skrattar! Alltså ett riktigt HEHE!
Hon tycker att pappa är mycket lustig. Haha!

100105: Nu ser man Cleo's först tand! Alltså,
det är verkligen en liten liten minitand! <3

Under dessa dagar, alltså från och med i slutet
av December, så har hon även börjat "prata"
mer. Men inte när vi har besök eller är på besök
hos någon. Då är hon rätt tyst.
Hon har även börjat fatta hur roligt det är att skrika
tjejskrik. Haha! Hon tar i för fulla muggar, helt från
ingenstans, och bara låter i olika röstlägen. Tjej-
skrik är roligast! (Alltså inte när hon är ledsen,
utan detta gör hon bara för att det är så roligt).

Hon reagerar också på sitt namn. Så himla sött!
Idag satt hon i mitt knä, och M satt och pratade
med mig. Men sen "kallade" han på Cleo, för att
se om hon reagerade, och hon vände genast på
huvudet mot honom, och så smilade hon i världens
leende!

Jaa, alltså det har hänt så otroligt mycket dessa
dagar. Man hinner verkligen inte med!
För 5 månader sedan så gick jag, höggravid, med
Cleohjärtat i magen, och bara längtade ihjäl mig.
Jag kan inte fatta hur fort tiden går...

För ett år sedan låg jag, vid den här tiden, och höll
på att spy upp mina inälvor.

Jaa, det är helt sjukt! Och nu är hon är. Vår fina fina
Cleo! Kärleken jag känner till henne är så obeskrivligt
stor.

Mamma och pappa älskar dig Cleohjärtat! <3

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Linda

Å va roligt =)

Noah har en tand och en på G.

Hur många månader är hon nu?

Kram

2010-01-06 @ 20:57:05
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0