Dagens update.

Inte för att det har hänt speciellt mycket idag.
Vi vaknade, låg och myste i sängen, och sedan
var det dags för Cleo att sova igen.
Hon vaknade för en stund sedan. Lite typiskt att
hon sov så länge idag, eftersom att jag och M
faktiskt hade tänkt ta oss ner på stan och hitta
på något. Men Cleo sov jättelänge, så det hann
vi inte med.

Vi funderar på att åka till Tuna Park, men vette
tusan vad vi ska göra där, eftersom vi egentligen
inte ska shoppa. Eller jo, ett minneskort till
kameran ska vi shoppa. Men det hade vi tänkt
shoppa på Clas Ohlson.

Nej, jag vet inte om det blir så mycket gjort idag.
Vi ska väl handla nåt att äta i alla fall. Haha,
dagens händelse!

Vi misstänker att vår granne (som bor över oss?)
har barnkalas, eller babyelefanter som springer
löst i lägenheten. Jag gissar på det senare, med
tanek på ljudnivån. Haha!

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Maria

Kan du inte slänga upp lite biler på nya lägenheten så man får se? =)

2010-01-09 @ 19:48:33
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0