Det här med att träna.

Jag har börjat fundera på att börja träna. (HAHA
tänker ni säkert då).
Men grejen är att jag vågar
inte. Det är där skon klämmer, och alltid har
klämt, när det handlar om sådana saker. Jag är
helt enkelt för feg. För jag vet inte hur man gör.
Jag tycker det är pinsamt också, att komma till,
exempelvis, Friskis & Svettis, med mitt fläsk och
så är det massa vältränade brudar och grabbar
där. (HAHA! Jag vet, jag är störd!)
Och så vet jag inte hur man gör, och så blir allt
helt fel, och så kommer jag göra bort mig och så
slutar det med att jag aldrig sätter min fot på ett
gym, igen.

Det är så det kommer gå. Nåja. Någon gång kanske
jag tar mig i kragen. (ELLER?!)


Kommentarer
Sagt av: urp

Börja träna med mig & Sara!

2010-01-27 @ 14:00:59
Sagt av: High Heel Bitch (familjeliv)

Hehe vi kan gå dit tillsammans eller promenera istället ;) Kram säg till när du vill ta en fika =)

2010-01-27 @ 16:34:33
Sagt av: Maria

Jag går på friskis&svettis. Är man osäker ställer man sig bara längst bak, och dem flesta är rätt fläskiga. Inte så många vältränade människor där=) Eller, jo men dom hänger i gymmet på konstiga tider!

2010-01-27 @ 17:07:02
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0