"Grön, grön, grön är mössan på mitt huvud...

...grön, grön, grön är dräkten som jag bär!
Allt som är grönt, grönt, tycker jag är vackert!
För min lilla vän är jägaren!"

Barnsånger is the shit! Eh.
Nog om det.

Idag har det varit en sjukisdag här hemma.
Cleo fick ju, igår, 5-månadersvaccinationen och
har fått biverkningar i form av lös mage och feber.
Stackars min lilla.
Som tur är så går det ju över!

Hon vägdes och mättes ju också igår. Men jag hittar
inte lappen där siffrorna står.
Jag får helt enkelt skriva upp det sen.

Nej. Nu ska jag unna mig lite göra-ingenting-tid, i
sisådär 20 minuter.


Kommentarer
Sagt av: Linda

Usch, verkligen jobbigt när de små är sjuka. nOah har faktiskt klarat sig mycket bra (peppar peppar) och har bara varit sjuk två gånger.

Kram

2010-01-26 @ 22:18:46
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0