Kalastime!

Jag är så hungrig så jag mår illa. Blä! Måste
verkligen äta nåt, men jag har verkligen ingen
aptit när jag mår illa... Dumma medicin som
har illamående som biverkning. Jag tycker att
jag har mått illa tillräckligt nu. (För ett år sedan
låg jag ju och spydde som ett djur, pga graviditeten).

Idag vankas det 2-årskalas! Woho! Men jag har
ingen aning om vad jag ska ha på mig.
Cleo's outfit är klar i alla falla. Hon kommer vara
riktigt kalasig! Sötnöten.
Men vad jag ska ha på mig är ett mysterium. Typ.
Det måste vara kalasigt, amningsvänligt, bekvämt
och dölja mina fina valkar. Mission impossible!
Jag kan ju inte gärna komma i tights och slappartröjan.

Nej. Nu måste jag äta nåt, innan jag börjar må ännu
sämre.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0