Sådant man behöver.

Idag har hela dagen tillbringats med Hanna, Cilla,
Emmpi och alla barnen, minus Elvis. Det var så
himla mysigt. Det är sådant här man verkligen
behöver vissa dagar. Detta ger en energi!

Och idag bad jag Hanna bli gudmor (fast det heter
fadder nuförtiden) till Cleo. Hanna blev så glad så
hon fick tårar i ögonen, vilket resulterade i att jag
fick tårar i ögonen. Haha!
Dopet kommer (Om jag nu lyckas planera ett dop) 
ske i Mars-April nån gång, och det kommer endast
vara för dom närmaste.
Inbjudningar kommer senare.

Nu är jag helt slut, och M ska snart gå ner och köpa
mat till oss. Yes, det blir pizza idag. Men man får.
För vi båda är väldigt trötta såhär på kvällskvisten.
(Hanna, jag går ner och sätter upp affischen imorgon).

Jaja. Nu ska jag slappa x 7.
Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

<3 känner mig hedrad!

2010-01-09 @ 10:41:22

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0