Huvudvärk

Idag väckte Cleo mig kl 05.00! Herregud vad irriterad och trött jag var då. Irriterad var jag för att jag hade ställt klockan på 05.30 och behövde verkligen den där halvtimman eftersom att jag skulle jobba idag. Nåja, jag kom ju åtminstone i tid till jobbet. Hehe.

Efter jobbet åkte vi till M's farmor och fikade. Cleo var på sitt bästa humör, och M's farmor fick till&med en kram av henne! Haha, Cleo har ju alltid varit rädd för henne innan (hon ser väldigt gammal ut, för hon är nästan 95 år) så det var jätteroligt att hon helt frivilligt kramade henne.

Efter det åkte vi till M's föräldrar. Det hade säkert varit jättemysigt, eftersom att vi har haft toppenväder. Men jag åkte på världens huvudvärk och var tvungen att lägga mig och vila, så jag sov faktiskt bort hela kvällen där.

Lite bilder bjuder jag på ändå. Det är M som tagit dom idag.



(Sliten mamma med ruffsigt hår)


(Finaste du!)

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0